Pofátlanul parkoló szuperautók leptek el egy svájci kisvárost
Egy Mercedes-Benz CLK GTR AMG a rendőrség előtt tilosban parkolva, egy Lancia 037 a szupermarket bejáratánál és egy Porsche 911 GT1 a kebabos előtt.
Egy Mercedes-Benz CLK GTR AMG a rendőrség előtt tilosban parkolva, egy Lancia 037 a szupermarket bejáratánál és egy Porsche 911 GT1 a kebabos előtt.
Ez a kombi kivitelű régi kelet-német járgány nem kevesebb, mint 44 évvel teketi vissza az időgép kerekét.
Alaposan körbefotóztuk a 39 éves kora ellenére szalonállapotú, "szőrös gumis" magyar példányt.
Vázoljuk, hogy hogyan fest a GAZ-3102 mai kornak maximálisan megfelelő koncepciója.
A VAZ-2101 típusjelzésű Lada rögtön az első versenyévadban komoly sikert aratott.
Ahogy a felmenőből, úgy az újkori Breadvanből is egyetlen példány készült.
A megkínált BMW 635 CSi-vel eddig alig több, mint 60 ezer kilométert tettek meg.
Az összegből akár négy darab vadonatúj Lada, és akár egy új "nyugati" prémiumautó is kijönne.
Egyetlen egyszerű ábra, melynek láttán 90 éve és ma is mindenki egyből megérti az aerodinamika lényegét.
Ezt a régi orosz járgányt lényegében lehetetlen szabályosan, egyetlen helyet foglalva leállítani.
Az 1,3 literes motorral szerelt kocka Lada hivatalos veterán minősítéssel, OT rendszámmal rendelkezik.
A harmadik generációs Mercedes S-osztály korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Sokan nem is tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Ezzel az NDK autóval évente átlagosan kevesebb mint 600 kilométert tettek csak meg.
Ebből a szupergyors középmotoros közúti versenyautóból nagyon kevés példány készült.